
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia jej prawidłowego działania oraz ulepszenia doświadczenia użytkownika. Pliki cookies dzielimy na dwie kategorie:
Niezbędne cookies: Te pliki są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na Twoje działania, takie jak ustawienia prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy.
Opcjonalne cookies: Te pliki cookies pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony, ulepszać ją czy dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Informacje na temat stosowanych na naszej stronie plikach cookies znajdziesz w Polityce cookies (to jest link).
Klikając "Zgadzam się", zgadzasz się na użycie wszystkich plików cookies. Jeśli chcesz dostosować swoje preferencje, kliknij "Przejdź do ustawień".
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się na stronie warunki-gwarancji
Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest wypełnienie formularza zgłoszenia awarii.
Formularz umożliwia zgłoszenie awarii sprzętu objętego gwarancją wystawioną przez VIDIS SA. Wszystkie produkty z naszej oferty handlowej objęte są gwarancją door-to-door. Po wypełnieniu formularza proszę poczekać na odpowiedź z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia. Odpowiedź zostanie przesłana drogą mailową i będzie zawierała numer RMA oraz instrukcje dalszego postępowania.
Uwaga!
Serwis przyjmuje tylko przesyłki zarejestrowane i oznaczone numerem RMA. Brak oznaczenia przesyłki numerem RMA może spowodować odmowę przyjęcia przez serwis lub opóźnić obsługę zgłoszenia.