
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia jej prawidłowego działania oraz ulepszenia doświadczenia użytkownika. Pliki cookies dzielimy na dwie kategorie:
Niezbędne cookies: Te pliki są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach. Są one zazwyczaj ustawiane tylko w odpowiedzi na Twoje działania, takie jak ustawienia prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy.
Opcjonalne cookies: Te pliki cookies pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony, ulepszać ją czy dostarczać spersonalizowane treści i reklamy. Informacje na temat stosowanych na naszej stronie plikach cookies znajdziesz w Polityce cookies (to jest link).
Klikając "Zgadzam się", zgadzasz się na użycie wszystkich plików cookies. Jeśli chcesz dostosować swoje preferencje, kliknij "Przejdź do ustawień".
08:00 - 16:00
Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się na stronie warunki-gwarancji
Warunkiem przyjęcia produktu do serwisu jest wypełnienie formularza zgłoszenia awarii.
Formularz umożliwia zgłoszenie awarii sprzętu objętego gwarancją wystawioną przez VIDIS SA. Wszystkie produkty z naszej oferty handlowej objęte są gwarancją door-to-door. Po wypełnieniu formularza proszę poczekać na odpowiedź z potwierdzeniem rejestracji zgłoszenia. Odpowiedź zostanie przesłana drogą mailową i będzie zawierała numer RMA oraz instrukcje dalszego postępowania.
Uwaga!
Serwis przyjmuje tylko przesyłki zarejestrowane i oznaczone numerem RMA. Brak oznaczenia przesyłki numerem RMA może spowodować odmowę przyjęcia przez serwis lub opóźnić obsługę zgłoszenia.